loading...

زومیت - اخبار تکنولوژی

بازدید : 210
سه شنبه 28 فروردين 1396 زمان : 18:22
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

زومیت - اخبار تکنولوژی

بر اساس گزارش‌ رضایت مشتریان شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران(ISQI)، شاخص کل رضایت مشتریان سایپا بیشترین میزان رشد در شرکت‌های داخلی و خارجی را کسب کرد.

رضا تقی‌زاده،معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: «بر اساس گزارش‌های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران برای دوره‌ی سه‌ماهه‌ی سوم سال ۹۵، شاخص کل رضایت مشتریان از فرآیندهای فروش سایپا، رشد چشمگیری‌ داشته است.»

به گفته‌ی تقی‌زاده، در این مدت میزان شاخص کل رضایتمندی مشتریان سایپا از فرآیندهای فروش با رشد ۱۴ درصدی نسبت به سال ۹۴ به عدد ۶۵۲ رسید که این رقم بالاترین میزان رشد در میان خودروسازان داخلی و خارجی است.

مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد که سایپا در شاخص‌های برخورد و پاسخگویی کارکنان نمایندگی، سهولت در روش‌های خرید خودرو، آسانی دسترسی به شبکه‌ی نمایندگی‌های فروش و محل تحویل خودرو، مطابقت خودرو تحویلی با مشخصات تعیین‌شده در زمان ثبت نام، مدت‌زمان صرف شده جهت طی مراحل اداری ثبت نام و تحویل خودرو در زمان مقرر طبق قرارداد خرید، امتیازهای بالای ۷۰۰ دریافت کرده است که می‌توان آن‌ها را منحصربه‌فرد دانست.

مشاهده پست مشابه : نرم افزار آموزش زبان برنامه نویسی HTML

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 446

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4468
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 40
  • تعداد اعضا : 1
  • بازدید امروز : 1061
  • بازدید کننده امروز : 736
  • باردید دیروز : 111
  • بازدید کننده دیروز : 112
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1747
  • بازدید ماه : 23791
  • بازدید سال : 47381
  • بازدید کلی : 2354505
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی